پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

تولید App و نشر دیجیتال

0 147

بازار تولید برنامه‌های ساخت APP برای نشر دیجیتال بسیار داغ شده. این نشون میده که دنیای چاپ کاغذی و صحافی سنتی آروم آروم داره از دنیای دیجیتال عقب میفته. البته اینجا ایرانه و موضوع کاملا برعکس هست. بهرحال شرکت Aquafadas برای برنامه ایندیزاین که دیگه تقریبا در زمینه صفحه بندی بی رقیب بنظر میآد، پلاگینز جدیدی رو ارائه کرده. شما با این برنامه میتونین فرم‌های دیجیتال خودتون رو برای نشر وب و سیستم‌های قابل حمل بدون نیاز به کدنویسی خاصی و در دنیای گرافیکی خلق کنین.

پان آرت
از کارهای دیگه این پلاگینز ایجاد محیط تعاملی یا Interactive برای اسناد صفحه بندی شده هست. ساخت کلیدهایی که قابلیت پخش فیلم و موسیقی رو داشته باشن، همینطور Button هایی که با کلیک بروی اونها اتفاقی در ایندیزاین بیفته، همگی توسط این برنامه قابل ساخت و کنترل هست. البته این مورد رو باید گفت که خود ایندیزاین بصورت کدنویسی امکان ساخت محیط تعاملی رو هم به شما میده، اما این پلاگینز جدید در محیطی گرافیک و بدون نیاز به کدنویسی امکانات ساخت اسناد صفحه بندی شده و چندرسانه‌ای رو برای شما فراهم میکنه.
امکان ساخت نمودارهای تجاری Excel، تبدیل قالب PDF، سازگاری با HTML5، تبدیل سند به قابلیت رویت در Mac و iPad تنها چند نمونه از کارآیی‌های این برنامه هست. نسخه سوم این پلاگینز رو میتونین از سایت Aquafadas دانلود کنین.

منتشر شده در نسخه هفتم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ارسال یک پاسخ