پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

طراحی حرفه‌ای فلوچارت با ConceptDRAW

0 178

کمتر برنامه ای پیدا میشه که در مورد طراحی دیاگرام و پرزنت مناسب نمودارهای تجاری مثل  ConceptDRAW Pro موفق باشه. البته شبیه کارهای این برنامه رو در ایلاستریتور یا کورل دراو حتما دیدین. ایجاد ساختار فلوچارت، تصویرسازی های تکنیکی، ساخت نمودارهای شماتیک و ایجاد اینفوگرافیک های جذاب و پیچیده رو در این برنامه براحتی میتونین انجام بدین.

پان آرت

 مخصوصا با ورود امکاناتی مثل اتصال دهنده های هوشمند، قابلیت تعریف سایز صفحات، لینک کردن المانهای تصویری باهم، سازگاری با Visio و از همه مهمتر توانایی در پرزنت مناسبی مثل Powerpoint حالا دیگه میتونین از تبلیغات نمودارها در اینفوگرافیک گرفته تا صفحه بندی کتابهایی که نیاز به فلوچارت دارن، از این برنامه استفاده کنین. از قابلیتهای دیگه این برنامه میتونیم به کتابخانه ای اشاره کنیم که کلی نمونه های آماده از دیاگرام و فلوچارت براتون آماده کرده.
از همه مهمتر خروجی های این برنامه هست که با قالبهای تصویری jpg, png ، قالبهای برداری pdf, svg و همینطور قالبهایی برای خروجی به Visio و Powerpoint تعریف شده.
همونطور هم گفته شد برنامه‌هایی مثل کورل‌دراو یا ایلاستریتور میتونن طراحی دیاگرام و فلوچارت رو تا حدی برای شما انجام بدن. اما این نرم‌افزار بصورت حرفه‌ای برای این نوع طراحی ساخته شده و زمانیکه به ساخت پوسترهای اینفوگرافیک علاقه مند میشین، مطمئنا ConceptDRAW جذابیت های خودش رو برای شما داره. بویژه زمانیکه خروجی مناسبی برای استفاده در خبرنامه، وب‌سایت یا برنامه های گرافیکی دیگه لازم داشته باشین.

منتشر شده در نسخه ششم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ارسال یک پاسخ