پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

مسابقاتی برای ساخت App

0 129

همکاری دو مجموعه بزرگ در دنیای تبلیغات با یک جایزه هیجان انگیز، میتونه فرصت خیلی خوبی برای ارائه‌ی خلاقیت در دنیای دیجیتال باشه. شرکت Adobe این بار با همکاری نشریه تبلیغاتی Adweek مسابقه ای رو برای طراحی برنامه یا همون Appدستگاه های موبایل برگزار کرده. در این مسابقه میبایستی از مجموعه نرم افزارهای Adobe Digital Publishing Suite که شامل ایندیزاین، فتوشاپ، ایلاستریتور، فلش و آکروبات هست استفاده بشه. جایزه فرد برنده، یک بلیط ناقابل و اقامت در یک هتل مناسب و شرکت در کنفرانس هفته تبلیغات در نیویورک هست. این موضوع خیلی مهم هست که بدونین فایلها حتما باید با نرم افزارهای ادوبی طراحی بشه و تا آخر تیرماه هم فرصت هست که شاهکارهای خودتون رو ارائه بدین. کارهای برگزیده هم بروی سایت Behance نمایش داده میشه. زمان بندی و بقیه اطلاعات برای ارسال فایل رو میتونین از لینک ارایه شده مرور کنین.

پان آرت
البته اینکه تا همین چند سال پیش ساخت اپلیکیشن و برنامه های مختلف برای iPad و سایر دستگاه های موبایل خیلی کار عجیبی بنظر میومد نباید از یاد بره. اولین بار شرکت ادوبی با اصلاحاتی که در برنامه ایندیزاین انجام داد، خروجی اسناد تجاری برای دستگاه های موبایل بویژه iPad رو خیلی راحت کرد. از همون موقع هم بود که پروژه ساخت برنامه هایی مناسب برای خروجی اپلیکیشن بروی موبایل آغاز شد.
نشریه تبلیغاتی AdWeek یکی از ماهنامه‌های معتبر در زمینه رسانه‌های دیجیتال، برندینگ و تبلیغات هست. هدف شرکت ادوبی با همراهی این ماهنامه معتبر که مسابقاتی رو برگزار میکنه، معرفی برنامه‌های نشر دیجیتال مثل DPS هست که در آینده‌ای نزدیک، وب و نشر دیجیتال رو کاملا به خودش وابسته میکنه. ادوبی قبل از این هم برای معرفی نرم‌افزارهای خودش مسابقاتی رو با همکاری شرکت‌های معتبر انجام داده. از اون موارد میتونیم به Redbull و Behance که در نسخه‌های قبلی شرح اونها رو دادیم،‌ اشاره کنیم.

[divider_adv topwidth=”0″ bottomwidth=”0″ linecolor=”#adadad” ]
منتشر شده در نسخه ششم ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی پآن آرت

ارسال یک پاسخ