پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

مسابقات طراحی کانسپت iF

0 160

فراخوان مسابقات طراحی کانسپت iF برای طراحان صنعتی و ایده پردازان

مجموعه iF فراخوان سالانه خودش رو در رابطه با طراحی و ایده پردازی مرتبط با پنج موضوع محصولات، بسته بندی، تبلیغات ارتباطی، طراحی داخلی و کانسپت حرفه ای با عنوان مسابقات طراحی کانسپت منتشر کرد. آخرین فرصت برای ارسال آثار تا 17 اکتبر هست.
مجموعه iF شرکتی با مسوولیت محدود در آلمان هست که به عنوان یکی از بزرگترین برگزار کنندگان فراخوانهای هنری با رویکرد تجاری –  صنعتی در جهان شناخته میشه. این موسسه همه ساله رویدادهای بزرگ تجاری رو رهبری میکنه و از طراحان معتبر دنیا برای ساخت و طراحی صنعتی جواهرآلات، کامپیوتر، گوشی همراه و دکوراسیون گرفته تا طراحی گرافیک بسته بندی، وب سایت و تایپوگرافی در فراخوان های این موسسه شرکت میکنند. امسال هم فراخوان مرتبط در پنج موضوع ذکر شده برگزار شد. تعریف iF از هنر، بررسی بیشتر کاربرد تجاری و صنعتی اون هست و به همین دلیل مخاطبان بسیاری رو در جهان به خودش جذب کرده.
در هر کدوم از پنچ رشته، دسته بندی های مختلفی برای شرکت کنندگان مطرح شده. برندگان نهایی علاوه بر دریافت جوایز، آثارشون در نمایشگاه های iF هم ارایه میشه و این افراد میتونن لوگو مجموعه iF رو به عنوان حامی در آثار خودشون درج کنن. علاوه بر این، ثبت در سایت معتبر این مجموعه و معرفی آثار در خبرنامه و کتاب چاپی هم از حمایت های مالی این موسسه معتبر از برندگان نهایی هست. تمامی علاقه مندان برای حضور در این فراخوان میتونن از سایت رسمی مسابقات اقدام کنند. ifdesign.de

مسابقات طراحی کانسپت

ارسال یک پاسخ