پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

گردش مجازی در خانه هنرمندان

0 134

گردش مجازی یکی از جذاب ترین روشهایی هست که برای مرور آثار ارایه شده در یک نمایشگاه، میشه از اون استفاده کرد. در این شیوه، کاربر میتونه بصورت کامل در تمامی سالنهای یک گالری، گردش؛ و با کلیک بروی آثار نصب شده بروی دیوار، جزییات اون اثر رو مشاهده کنه. در ضمن از موسیقی برای جذاب تر شدن محیط و همینطور نماهای مختلف با قابلیت کلیک، میشه استفاده کرد تا تمامی انتظاراتی رو که کاربر از حضور در یک گالری واقعی نیاز داره، بصورت مجازی برآورده کرد.
گروه پآن‌آرت در یک فعالیت جدید و خلاقانه، اقدام به ساخت گردش‌های مجازی بصورت نسخه‌های آنلاین و آفلاین و متفاوت از گردشهایی که تابحال هنرمندان مشاهده کردن رو داره. متفاوت به این دلیل که گردش مجازی از سایر گالری‌ها معمولا بروی سرور سایت 360cities.net قرار داده میشه که در صورت بروز مشکل در این سایت، فایلهای گردش نیز از بین میرن. اما گردشهای ساخته شده‌ی گروه پآن آرت، هم بصورت آنلاین و هم آفلاین بروی سرور هر مجموعه ای قابلیت کپی کردن رو داره و بی نیاز از هرگونه وابستگی به سایتهای مختلف هست.
در ادامه دو گردش به هنرمندان ارایه میشه. گردش اول مربوط به نمایشگاه از اهالی امروز به کیوریتوری آرش تنهایی با موضوع فروغ فرخزاد هست که در گالری ویستا برگزار شده بود و گردش دوم با همکاری خانه هنرمندان ایران از نمایشگاه استاد بابک گرمچی با عنوان سکوت پرواز تهیه شده.
امیدواریم تمامی علاقه مندانی که موفق به دیدار حضوری از این دو نمایشگاه نشدن، در این نسخه لذت گردش مجازی رو تجربه کنن. در ضمن، گروه پآن‌آرت بصورت توافقی آماده برای تهیه گردش مجازی از گالری هنرمندان هست. در نهایت، از آقای علی عـآلی که مدیریت انجام عکاسی پانوراما و خروجی نسخه نهایی گردش مجازی رو به عهده دارن، کمال تشکر رو دارم.

لینک مرور گردش مجازی:https://panartmag.com/?page_id=1634

sokote-parvaz

 

ارسال یک پاسخ