پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

گردش مجازی در نمایشگاه نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر

0 170

رویای پرواز، نمایشگاه نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر در خانه هنرمندان ایران

تمامی هنرمندان علاقه مند که موفق به حضور و بازدید از نمایشگاه نقاشی دیجیتال خانم شادی بنی صدر نشده اند، میتوانند به صورت گردش مجازی از این نمایشگاه دیدن کنند. “رویای پرواز” مجموعه ای از بهترین آثار نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر میباشد که در خانه هنرمندان برگزار گردید. شادی بنی صدر از طراحان جوان و خلاقی است که در حضور اساتیدی چون بیژن جناب و پازوکی دوره های طراحی را گذرانده است.
شادی بنی صدر درباره کلیت نمایشگاه خود گفت: “در نقاشی دیجیتال، بوم به صفحه مانیتور و قلمو به قلم نوری تبدیل میشوند و رنگ ها در نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور ترکیب و ایجاد میشوند. المان های اطراف من همیشه پر است از زیبایی که باعث میشوند دنیایی باز شود و من مشغول طراحی شوم. بیشترین سعی من بر این است که به عنوان یک زن، دنیای واقعی را با ذهن و خیال و تجسم آمیخته و زیباتر به تصویر بکشم. این هنر، حاصل ده سال تجربه و سفرهایم به کشورهای آسیایی و طبیعت آنجا میباشد و بیشتر کارهای این نمایشگاه برگرفته از احساس خودم در آن محیط است.”

لازم به ذکر است تمامی آثار این هنرمند جهت بررسی و نیز فروش، در وب سایت شخصی ایشان به آدرس shadibanisadr.com ارایه شده است. همچنین تمامی حقوق گردش مجازی و نیز وب سایت متعلق به گروه پان آرت میباشد.

گردش مجازی نمایشگاه شادی بنی صدر

  گردش مجازی نمایشگاه رویای پرواز / مجموعه آثار نقاشی دیجیتال شادی بنی صدر / گالری  پاییز خانه هنرمندان ایران / اردیبهشت ۹۳

 

ارسال یک پاسخ