پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

ارتقاء سطح بازاریابی دیجیتال

0 128

بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا مثل فیس بوک، مایکروسافت، سونی یا گوگل همواره به دنبال نرم افزارهایی هستن که بتونه آنالیز آماری از فعالیتهای تجاری رو براشون آماده کنه که  معمولا این آنالیز گاهی با ظاهری خشک و خیلی رسمی ارایه میشه. شرکت ادوبی که حالا دیگه وارد دنیای تجارت هم شده، مجموعه برنامه های مارکتینگ دیجیتال خودش رو در پیوندی با دنیای خلاقیت و گرافیک به اسم Adobe Marketing Cloud ارایه کرده. البته در چندین نسخه پیش هم به این موضوع اشاره کوتاهی شده. اخبار جدید این هست که ادوبی در ابر بازاریابی خودش اهداف بزرگتری رو در نرم افزارهای خودش ارایه کرده. در سری جدید، امکان استفاده از سیستمهای لمسی، راهنمای کامل کاربر، طراحی اینترفیس جدید، امکانات خصوصی سازی و موارد دیگه ای اضافه شده.

ارتقاء سطح بازاریابی دیجیتال
شرکت های بزرگی مثل سونی و در مواردی هم شرکت های گوگل از نرم افزارهای آنالیز و بازاریابی دیجیتال ادوبی استفاده کردن. نرم افزار اطلاعات آماری رو از طریق ابر دیجیتال یا یک پایگاه اطلاعاتی دریافت میکنه و اونها رو بصورت نمودار، آمار تحلیلی، گزارش رشد و محاسبه درصد سود یا زیان نمایش میده. این سری نرم افزار بقدری دقیق و جذاب عمل میکنه که کاربرد آمار و تحلیل اطلاعات رو به سمت گرافیکی و خلاق بودن خروجی پیش برده.
البته ذکر این نکته لازم هست که دنیای بازاریابی به خودی خود در راه پیشرفت هست. اما ادوبی با ابزارهای جدید بازاریابی و ترکیب اون با نرم‌افزاهای گرافیک دیجیتال، سطح اطلاع رسانی رو از یک حالت خشک و اداری به دنیایی از رنگ و جذابیت ارتقاء بخشیده.

[do action=”test” pagenum=”755″ title=”نسخه دهم”/]

ارسال یک پاسخ