پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

دنیای طراحی کاراکتر های خلاقانه

0 693

کتابی بسیار مناسب برای ایده پردازی در زمینه طراحی کاراکتر

تصویرسازی از جمله هنرهایی هست که درتبلیغات به شدت از اون استفاده میشه. اگر چه در ایران شاید این هنر بیشتر به طراحی جلد کتاب محدود شده باشه، اما در اروپا مخصوصا کشورهای پیشرفته در زمینه هنر مثل لهستان، انگلستان و آلمان، تصویرسازی در زمینه های بسیار مختلفی بکار برده میشه. این زمینه ها میتونه از پوستر فیلم، طراحی کاراکتر ، ایده های اولیه طراحی یک موضوع، تبلیغات تجاری، پیش طراحی انیمیشن و حتی بسته بندی باشه. در این بین تصویرسازی کاراکتر بسیار جذابیت های خودش رو حفظ کرده. تصویرسازی های دوبعدی بروی کاغذ که توسط هنرمندان مختلف ایجاد میشن، گاهی چالشی رو بین افراد دیگه ایجاد میکنه. خلق کاراکترهای جذاب که گاهی در فضای دوبعدی کاغذ به صورت سه بعدی هم ایجاد میشن.
در این بین مجموعه تصویرسازی های خلاقانه طراحان برتر جهان در یک کتاب بصورت مرجع، میتونه راهگشای ایده پردازی های هنرمندان باشه. در این کتاب تصویرسازی ها با تکنیکهای مختلف اجرایی همراه با مصاحبه با هنرمندان بصورت مختصر انجام شده و در قالب یک مجموعه کتاب و سی دی ارایه میشه. خرید این کتاب رو که جزو صد کتاب برتر تصویرسازی و طراحی کاراکتر سال انتخاب شده، بصورت آنلاین از سایت آمازون شدیدا پیشنهاد میکنیم.

دنیای طراحی کاراکتر های خلاقانه

 دنیای طراحی کاراکتر های خلاقانه دنیای طراحی کاراکتر های خلاقانه دنیای طراحی کاراکتر های خلاقانه دنیای طراحی کاراکتر های خلاقانه

ارسال یک پاسخ