پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
وب سایت علمی پژوهشی هنر

نقاشی دیجیتال با قالبهای آماده

0 234

برنامه های بسیار زیادی برای تبدیل تصویر به نقاشی ایجاد شده. مثل برنامه Painter که به تازگی نسخه جدیدی از این برنامه رو با قابلیتهای تبدیل تولید کرده. در این بین برنامه های سبک و جذابتری هم وجود دارن که بصورت پلاگینزهای مختلف ارایه شده.
در این بین میتونیم شرکت معتبر Akvis رو مثال بزنیم که برنامه های مختلفی برای تبدیل تصویر رو ارایه کرده. حرفه ای های طراحی از برنامه های Sketch  و Artwork این شرکت بارها و بارها استفاده کردن. همینطور برای عکاسان، طراحان مد و افرادی که در زمینه گریم فعالیت دارن، برنامه های متنوعی از این شرکت رو میتونیم داشته باشیم.

پان آرت

نرم افزار Akvis Airbrush به شما اجازه میده تا تصویر انتخاب شده رو با ابزار Airbrush تبدیل به یک اثر هنری کنید. این برنامه شبیه فیلترهای مختلفی که در فتوشاپ هم هست، با تنظیمات مناسبی میتونه تصویر رو به حالت نقاشی شده تبدیل کنه. کافی هست که از قالب های مختلف و آماده این نرم افزار استفاده کنید تا یک نقاشی شاهکار رو به سرعت خلق کنید. از امکانات جدید در نسخه دوم این برنامه، قابلیت تبدیل تصویر با استفاده رنگهای اولیه سند به یک تصویر نقاشی شده با Airbrush هست. برنامه Akvis بیشتر از چهل نوع قالب آماده برای تبدیل تصویر به نقاشی داره. برخی از این قالب ها تنها برای انتخاب، ولی اکثر اونها با تنظیماتی قابل مجدد ساخته شدن.

ارسال یک پاسخ